TEHNICA DE BIOREGENERARE

Despre tehnica de Bioregenerare

Tehnica de Bioregenerare A-PRF a fost dezvoltată în Franța în 2001 și reprezintă o inovație importantă în stomatologie, datorită capacității de vindecare accelerată, atât de necesară într-o zonă expusă multor infecții, cum este cavitatea bucală. Tehnica a fost descoperită de Dr. Joseph Choukron în anul 2001, fiind o metodă relativ recentă, disponibilă încă în puține clinici din România.

Cum funcționează tehnica A-PRF

Înainte de o anumită procedură, pacientului i se recoltează o cantitate de sânge similară cu cea recoltată în cazul analizelor uzuale. Sângele este supus unui proces de centrifugare, în urma căruia sunt extrase trombocite, fibrinogen și alte substanțe responsabile de vindecare.

O tehnică importantă pentru vindecare

Plasând această membrană de trombocite deasupra leziunii, izolăm porțiunea vulnerabilă și o protejăm de infecții. Timpul de vindecare se reduce la jumătate. Această membrană are și rol osteoconductor, adică favorizează formarea osului, ceea ce o face foarte potrivită după intervențiile de adiție de os. Proprietățile membranei ajută și la eliminarea durerilor post-operatorii.

Ca să eviți să aștepți la telefon, lasă-ne datele tale împreună cu intervalul orar în care ai putea veni la o consultație și te vom contacta noi pentru a confirma programarea.

SUGESTII ȘI RECLAMAȚII: